SUBARU відгуки

Subaru Legacy B4 — відгук власника

Рік випуску: 2006

Двигун: бензин, 3000 куб. див, EZ30

Марка кузова: седан

Тип кузова: Седан

Трансмісія: автоматична

Привід: повний (4WD)

Строк володіння: жовтень 2006

Витрата палива: місто — 15−16л траса -10 л

 

Ця машина в мене третя, перша Легаси седан 1996р. двиг.2,2л.з гемании прийшла св пробігом 150 т. км. проїздив 3 роки пройшов ще 150 000 км, задоволення від машини повне, проблеми тільки стійки стабілізатора й підлива масла в ГУР. Продав знайомому — досих пор їздить радується

Другу легаси 2,5 л седан взяз в 2003 році теж з Німеччини пробіг не відомий, але до 100 т. км це точно проїхав 200 000км. проблем не було задоволень ще більше, з ремонту тільки насос ГУР — після аварії - Форд в'їхав у переднє колесо ГУР заклинило — причина відламав шматочок від кермової рейки

В 2006 році замовив у салоні Легаси 3 літри автомат, на сьогодні проїхав 39 000 км. Перше враження — казка! Салон, Драйв^-драйв-сі-драйв, пелюстки, 250 коней, колеса на 17 — отпад. Покатався небагато — стало долати сумнів — не в Тольяти чи її збирали: обшивання дверей, накладки панелей — всі що можна скрипить і живе своїм життям, звернувся до дилера, панель дверей замінили, під накладки проклали двосторонній скотч звуки пропали, але відчуття від такого ремонту — нижче унітаза ціна, на мою думку зобов’язує робити машини більш якісно. ще про недоліки — Короткувата, на мій погляд подушка водійського сидіння й взагалі їхати довго -спина утомлюється, хоча може бути витрати моєї фігури — ріст 182, вага 105 кг. Фарба бампера не єластиучная — потрапив камінчик — на бампері ні відколу ні вмятинки, а фарба відшарувалася. Передні подкрилки постояннно вилазять із під крила, довелося проводити хірургічне втручання. Підвіска стала набагато твердіше, і попускає удари зі страшними звуками, причому на таких ямках, які я на попередніх машинах навіть не зауважував. Кермова рейка постукує особливо в крайніх положеннях, але це головняк фірмовий. Не зрозуміле призначення режиму Интелижент — їхати на ньому не возмрожно, тільки стояти в пробках, економії бензину немає ні краплі В принципі про недосттках всі

Про достоїнства цієї моделі написано багато — повторюватися не буду на ходу й у технічному змісті авто вище всяких похвал

Вніс невеликі зміни в конструкцію: поставив задній оригінальний спойлер від Аутбека-седана Американця, дефлектори капота й вікон, ну й основне підняв кузов за рахунок проставок між кузовом і стійкою, збільшивши кліренс до 17−18 див. Переробка змушена, тому що живо за містом — узимку важко по снігу плазувати. Таке проробляв з усіма машинами, на керованості не сказиваеися, якщо не відстібати голову при проходженні поворотів, на ресурсі ходової теж.

Резюме: відмінний автомобіль, якому необхідно вилікувати від дитячих хвороб, або як мені здається від китайців, які збирають машини в Японії й конкретно для Росії. Люди авто, що беруть, за межами нашої батьківщини дуже довольгни

© 2019 Все права защищены.

 

ВІДГУКИ ПРО АВТО