Старт
Suzuki Escudo — відгук власника
Рік випуску:1991
Двигун:бензин, 1600 куб. див, G16A
Марка кузова:Трехдверний
Трансмісія: механічна
Привід: повний (4WD)
Строк володіння: із травня 1999 року
Витрата палива: у місті взимку з повним приводом-ні більше 8л/1000, по трасі (при швидкості до120км/ч) — не більше 7л/100км


Ця машина потрапила до мене випадково, хоча види на всешляховик я мав серйозні, тому що дуже щільно займаюся риболовлею й полюванням. До її в мене були вітчизняні машини 05, 99, посидівши за кермом японця, без жалю растался з 99,(зараз, друга машина -теж японець Тойота королла 2,) Чим підкупила мене Ескудо?
По-перше своєю надійністю, навіть сказав би- неубиваемостью, за чотири роки я пройшов на ній більше 250 тис км, за увесь час міняв тільки колодки (6 або 7 разів), масла-фільтра кожні 15−20тис.км, поміняв пружини й стійки (1 раз вкруговую на 120тис км під мною) і в цю зиму (при -47С -зрізало щітки на генераторі) -генератор
Основні достоїнства впевнений пуск у будь-яку погоду, прекрасні тягові властивості - тягав на ній і уазики й газелі- без питань, може й не влегкую, але впевнено. Прохідність -лазив на ній уздовж ріки Чусовой (на Уралі є така тайгова красуня) і по зибуну, і по піску, і через перекат,і йшов на ній у кювет по мокрій глині,і по сніжній цілині (до 20−25див) навіть витягав від ріки «шоху».Коротка база, рама (!!!) дозволяють творити чудеса на бездоріжжя, якщо розумно — не гарцюючи
У добавок до всього, висока посадка- у міському потоці ледве вище всіх седанів і хечбеков, тому навіть у тісноті праве кермо — не перешкода, при невеликих габаритах і Гуре з паркуванням теж немає проблем, і ще одна фішка- данина продуманості й тязі до економічності- передній привід, що відключає. Я перші місяці їздив на повному приводі. а після відключивши задній — не завжди ж дорога- єкстрим- став вигравати, заощаджувати на витраті палива 1−1,5л/100км, з одним приводом — 20л на 350 км, навіть зараз після двох з половиною «кіл» наїзду
Машина легко прогрівається й нагрівається (у салоні)навіть при мінус 40, ніякого дискомфорту при експлуатації в зимовий час не почуваєшся
Плюсів багато, можна писати роман із продовженням одостоинствах японського автопрома і його продукції. але як говориться їсти й маленька ложка дьогтю:
по-перше, жестковатая підвіска (але це все-таки всешляховик),
по-друге, боїться колії- просто часом вистрибує, (це хвороба всіх полноприводников з короткою базою,) — але з іншого боку, не завжди ж їздиш по полях і зимникам,
в- третіх, «співаючі" на швидкості вище 80−90км/ч ветровички над дверима
От начебто б і всі мінуси
У цілому, Ескудо — японська НИВА, тільки єкономичней.
і ще вона з орієнтована на користувача, а не на домашнього механіка

ОПИС КОМПЛЕКТАЦІЇ:

  • Назва комплектації: ESCUDO 4WD
  • Кольори кузова: темно-синій металлик
  • Кольори салону: темно-сірий велюр
  • Комплектація кузова: Теж без наворотов,
  • Комплектація салону: найпростіша, без наворотов, з позитивних моментів отмечу-гур і кондиціонер
  • Комплектація ходової частини: Повний привід, щовідключає передній привід, пониженная-повишенная,(от ще б блокування диференціала-ціни би не була)
  • Комплектація двигуна: обсяг 1600див3, 4циліндри, 8 клапанів (моновприск),

«Пред. След. »
Joomla Templates