Старт
Suzuki Escudo — відгук власника
Рік випуску:1992
Двигун:бензин


Для тих, хто майже зважився купити Ескудо 88−95 років, моя ИМХА

Зі спостережень і оглядів декількох десятків єскудиков цього віку (поглядом покупця й користувача, але не професіонала), читання конференцій — моя думка

Якщо пробежний:
0. На хазяїна. Запитати, як експлуатувати машину (прикинути дурачком, нехай хазяїн розповість, як він всю зиму й літо на повному їздить і на ходу включає 4×4. Розгорнутися, якщо що, і піти, або збивати ціну з обліком контрактної раздатки).

Те, що легко видно:
1. Течі Гура й кермового редуктора. Частіше там просто невелика вогкість, але привід для торгу. Масло з під клапанною кришки
2. Випускний колектор. Дуже часто із тріщиною, хоча начебто це навіть на витрату не впливає (у мене).
3. Антифриз і масло обов’язково (на предмет емульсії → перегріву й тріщин у голівці итд. для рядников). Іноді в бачку взагалі сухо :(.
4. Перевірити всі омиватели, особливо фар і задній
5. Ізоляцію (вірніше оболонку) джгута проводів при відкриванні задніх дверей — часто порвана, що може свідчити про небагато більше бурхливу молодість машини, чим заявляється

Переходимо на підйомник…
6. САЛЬНИКИ біля раздатки (або як їх, на хвостовиках карданів начебто).
7. Сальники на двигуні природно.
8. Шланги сапунів мостів, особливо задній, тому що він сильно зігнути й короткуватий штатний, тому часто порваний (тоді перевірити масло в мосту обов’язково!).
9. Масло кінцеве бажано у всіх агрегатах, ясний пень
10. Повний привід (роботу, звуки при підключенні-їзді).

11. Ну й все інше, звичайно. Проїхатися, бажано по ґрунтовці

12. Якщо все подобатися — у сервіс на діагностику підвіски (звичайно все в нормі) і особливо двигуна

13. Ще забув. Люфти, провисання й закривання дверей. Зрівняти із пробігом і подумати


Suzuki Escudo 92 р., механіка, 5 дверей, G16A
Вид дорожнього покриття й взагалі наявність дороги не мають особливого значення…

исходник тут:

«Пред. След. »
Joomla Templates