Старт
Suzuki Escudo — відгук власника
Рік випуску:1990
Двигун:бензин, 1600 куб. див, G16A
Марка кузова:TA01W
Тип кузова: Джип
Трансмісія: автоматична
Строк володіння: 2,5 роки
Витрата палива: 10−14


Відразу опишу самі уразливі місця в єскудиков:

1. Рано або пізно обов’язково ламається стеклоподъемник на водійських дверях. Трапляється через те, що моторчик сильно потужний для слабеньких контактів усередині блоку управління підйомника. У результаті - потрібно купувати контрактний, тому що новий коштує близько 80−100 доларів

2. Конструктивна хвороба майже всіх єскудиков до 1995 року — може підтікати ГУР. Виправити це можна купивши потрібний сальник, попередньо розібравши весь ГУР. Багато хто говорять, що він не розбирається. Нічого подібного — усе розбирається, усе робиться, або купується контрактний, доларів за 100.

3. Грубка в машині потужна, але тому що досягнуто максимальну оглядовість високою осклянілістю, салон швидко остуджується. Але це швидше за все незручність, ніж уразливе місце

Більше пригадати не можу. Машина воістину унікальна у своєму роді. По підвісці сказати можу те, що вона неубива не, вона супер що не вбиває. Єдиний мінус в 3-дверного варіанта — злегка козлит на ямах і більших дорожніх нерівностях, на 5-дверному варіанті, це відчувається набагато менше.

Приведу невеликий досвід у галузі обслуговування. Це може придатися тим, хто бажає придбати дану модель, але ще думає

За 2,5 роки експлуатації було зроблене наступне:
1. Протягом пройдених 30 тис. км. масло мінялося 3 рази: 2 рази заливалася напівсинтетика B. P. Visco 3000 10W30 і третій раз мінералка Castrol 15W40, фільтра у всіх 3 випадках японські VIC. Масла треба була 4-х літрова каністра й про запас літрова + промивання. За все близько 1500 рублів, сзаменой.
2. Поміняв масло в обох мостах. Заливав німецьку Moly 75W80. Треба було 4 пляшки обсягом 1 літр. За ціною приблизно вийшло близько 2000 руб., сзаменой.
3. Порвався всього один пильовик приводу, що обійшовся мені в 500 рублів разом сзаменой.
4. Разом з маслом у ДВС, мінялася охолодна рідина. Місткість близько 5 літрів. За все близько 300 руб., сзаменой.
5. Після покупки машини відразу поміняв передні гальмові колодки, тому що старі видавали занудливий скрип. Купував оригінальні за 1200 рублів комплект + 150 рублів заміна
6. Сигналізація GUARD RF-02 = 200 доларів сустановкой.

Мабуть всі

На жаль у мене трапилася зазначена мною вище одна із причин — поламався стеклоподъемник. Вартість контрактного близько 30 доларів, новий біля 80−100.

З найближчих витрат:
1. Заміна масла в автоматі. Потрібна 4-літрова каністра + літр про запас + заміна, приблизно по витратах близько 1500 рублів
2. Заміна шин. Комплект б/у-шной японської гуми 195/80R15 близько 120 доларів. Тиск у шинах потрібно робити по інструкції - 1,6 атм.
3. Заміна повітряного фільтра — близько 500 рублів
4. Заміна всіх ременів, у тому числі ГРМ. За все розраховую віддати 2000 рублів сзаменой.
5. Заправлення кондиціонера (фреон-12) місткість близько 0,5 кг. = 500−600 рублів

Помітьте, по підвісці я практично мовчу, не вважаючи коліс. Це зайвий раз доводить, що підвіска в єскудиков на висоті

Пропозиції, коментарі, висловлення, питання й побажання за адресою: Этот e-mail защищен от спам-ботов. Для его просмотра в вашем браузере должна быть включена поддержка Java-script

Удачі на дорогах

ОПИС КОМПЛЕКТАЦІЇ:

  • Назва комплектації: 4WD, 16 valve.
  • Кольори кузова: Темно-зелений
  • Кольори салону: Чорно^-сірий
  • Комплектація кузова: Противотуманки, ветровики, мітла, сигнал як у ментов.
  • Комплектація салону: Нічого особливого
  • Комплектація ходової частини: Нічого особливого, зате надійна
  • Комплектація двигуна: G16A, 4 циліндри, 16 клапанів, 1 распредвал, 100 к. с., EPI (Electronic Petrol Injection).

«Пред. След. »
Joomla Templates